Obočí vytváří primární architekturu obličeje a hraje dominantní roli při vytváření jeho výrazu. Obočí dokáže prozrazovat věk, emoční reakce i stav mysli. Pokud je příliš silné, příliš tenké nebo nesprávně klenuté, může mylně naznačovat únavu, depresi, vztek nebo překvapení.
Kosmetické tipy na vzhled by měly být chápány pouze jako návrhy. Ne, jako módní policií vymahatelné zákony. Pokud móda diktuje ostřejší oblouk, ale chloupky obočí rostou jinak, znamená, by si všichni tito lidé měli oholit své obočí? Samozřejmě, že ne!
Ve většině případů je vodítkem stávající růst chloupků. Metodou permanentního make-upu je mezi chloupky obočí implantován pigment s cílem dosáhnout požadovaného vzhledu buď vylepšením oblouku, rozšířením nebo prodloužením současného tvaru.
Většinou máme oblíbený typ obočí, ale nemůžeme trvat na tom, aby si jej všichni upravovali tímto způsobem. Obočí musí vypadat přirozeně. Tvar, který sluš jednomu obličeji, nemusí slušet jinému.
Pigmentace metodou permanentního make-upu
Technikou permanentního make-upu se rozumí:
- sklon jehly při aplikaci
- hloubka vpichu
- rychlost vpravování pigmentu
Správná technika minimalizuje:
- bolestivost
- tvorbu otoků
- délku a průběh hojení
- trvanlivost kresby
Víte, že...
...vzdálenost mezi obočími může prozrazovat vaši úspěšnost? Říká se, že prostor o velikosti dvou prstů mezi obočími je předpokladem slibné kariéry nebo bohatství.
- Obočí posazené nízko nad očima je znakem netrpělivosti.
- Pokud se tomuto znaku přidají oči blízko u sebe, tak to znamená zahleděnost jedním směrem.
- Zřetelné nadočnicové oblouky ukazují, že člověk je otevřený a optimistický.
- Obočí užší na začátku než na konci, mají lidé ctižádostiví a vztahovační.
Komentáře (1)
Stává se, že si klientka přinese fotku nějaké celebrity s tím, že by chtěla mít obočí jako ona, ale pak se jí takové obočí na ní samotné nelíbí. To proto, že žádný obličej není... stejný, každý má jiné proporce, svou roli hraje i účes, barva vlasů atd. Obočí se musí přizpůsobit tomu, co se hodí na tvář zákaznice, ale obrázek je pro mě vodítkem pro to, co zákaznice preferuje.
více
13. květen 2013